fotboll

hejhej bloggen =)
nu har jag kommit hem från fotbollsträningen (you know, gotta stay in shape ;P), dushat och ja, haft lite egen tid helt enkelt =) på fotbollsträningen fick vi träna lite passningar och tre-arms match. ni kanske undrar vad de e? ;) jo, de e så att man står två och två och håller varandra i armen, så ska man spela så! jätte svårt men roligt! jagvar ganska seg idag och orkade därför inte ge mitt allt...... anyway, efter skolan drog jag hem till sötaste alice ekman<3 vi snacka om allt mellan himmel och jord och ja, då blir de ju garanterat mycke skratt! nu sitter jag och chattar med matilda<3 (http://dvdg.devote.se)

pusspåer allihopa ;)<3

här är en gammal bild på min fiinfina matilda!men hon är fortfarande lika söt som sockervadd! ;)


Kommentarer
Postat av: JESSIE:D

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VA SÖÖT HON ÄR!!!

2009-12-03 @ 20:24:18
Postat av: Matilda<3

Haha, det där va ju åratals seen! =)

2009-12-04 @ 19:03:39
URL: http://dvdg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0