gården =)

yooo!!
jag kom precis hem från gården där jag spenderat kvällen med min underbara  kompisar ;) tyvärr har jag inte tagit några bilder från ikväll men det var iallafall grymt najs! vi typ snacka, skejta lite (eller dom gjorde och jag kolla på^^) isak visade en skejtfilm som han och hans grupp tepo gjort. dom är så jävla grymma!! (a) dom säger att jag kan va me om jag tränar och klarar ollie, shuv it , kickflip och lite så. haha, det kommer jag aldrig klara! men et är väl bara att träna! ni vet ordspråket: övning ger färdighet? ;) haha, personligen tycker inte jag att de stämmer så bra. oh,well :P just nu är medlemmarna i tepo: björn formgren,isak kalpak möller, william engström, någon kille som jag inte kommer ihåg namnet på, fredrik von essen och adam nånting ;) dom är jätteduktiga! skulle va jätte kul att komma med men jag måste nog träna lite mer först ^^. idag mår jag mycket bättre än igår med mitt inlägg "fan vad har jag gjort!?" om ni undrar så hände det en grej mellan min pojkvän och mej och därför var jag lite ledsen men jag mår mycket bättre nu!
 so, what have u guys been up to this evening?;)
 

keep it safe!/E 8-)


Kommentarer
Postat av: felicia

jag har en fråga: vart bor du? och är du oskuld?

2009-12-17 @ 22:42:35
Postat av: kickan34

fan vilken fråga du fått inann mig..



de finns idioter överallt. behöver ja säga att du inte behöver svara på den idiotens fråga!"?



sure hon kanske vill va snäll. men sånt frågar man inte över nätet tkr inte ja.

Kramar

2009-12-17 @ 23:42:35
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0