tjabba!

yooooohooo!
idag har jag gjort absolut ingenting! så himla skönt! mamma och pappa åkte in till stan medans jag låg under täcket och snarka... och när dom kom hem så hade dom med sig

LED-tv 42tum!!

damsugare...

en dator!!.... åt min bror-.-'

och en hårdisk!!

så himla najs! pappsen har precis monterat upp tv:en och den passar SÅ bra i vårt vardagsrum;) haha ja fattar om de inte e så kul för er men våran förra teve såg man nästan inget så ja e glad! nu håller jag på att locka håret för jag ska nämligen på middag hos otto & love dom är bara för söta ibland ;)

jag har letat så himla länge idag efter några snygga graffiti bilder men jag hittar inga :S får nog snacka me nån kompis om ja får lägga upp någon av deras skisser (a) aja, nu måste jag snart iväg så vi hörs senare! ;)

JUSTE! imorgon ska jag fira nyår hos ofcourse hultqrans som typ varje år ;) det blir nog skit najs! jag ska ha på mig en monki outfit som jag köpte förra veckan. YUMM!

vad ska ni ha på er?
vart ska ni fira? ;)

Keep it safe!/E 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0