babysitting....

hejhej bloggen!
idag har skolan börjat...:( det var väldigt segt! någon mer än jag som är OÄNDLIGT glada över att det snart är advent? haha, för advent betyder ju julafton! aja, i skolan hände det inte så mycke. jag hade ett franska prov som blev totalt misslyckat -.- anyway, blev lite sur på min kompis också.... vill inte säga varför! sedan stog jag och antonL och snackade utanför mitt hus i typ en timme ^^ jag vet att jag driver med honom hela tiden men han är faktiskt jätte snäll :) ! har fått en fråga irl om att skriva mer om mitt privat liv. ja, det kanske vore nåt? ;) va tror ni? jag vill höra eran åsikt! senare idag så ska jag sitta lite barnvakt.... ganska segt men samtidigt jätte kul för jag älskar små barn! tänk att det finns så små människor ^.^ efter det så ska jag käka lite middag och sen bär det av till dansen...:) jag är stolt för att jag har kommit på två grejor till min önskelista! en ipod tuch(stavning) och en kamera :Dmen nu ska jag fortsätta leva det perfekta liv som jag lever ;)
pusspuss på er!<33 p.s min frågestund är inte över än så fortsätt KOMENTERA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0