dålig uppdatering! my bad...

hej hej allihopa!
förlåt för en dålig uppdatering av bloggen! jag har helt enkelt inte haft tillgång till datorn och/eller inte orkat skriva något.:( men nu till saken! jag har opererats :S det gjorde jag igår, när jag sedan kom hem så mådde jag lite dåligt och ena kinden var bedövad så jag fick inte äta något på hela dagen med risk för att jag skulle bita mej i lppen eller kinden^^. men nu är jag tillbaka! jag försökte gå till skolan men i mitten av musik timmen så kom jag på att jag glömt min alvedon och ipren hemma och sen mådde jag illa så jag tog bussen hem och somnade direkt hah ;). jag missar fotbollsuttagningarna idag igen, INTE BRA! jag funderar på att komma och kolla men jag vet inte om jag orkar det... ikväll så ska jag till Elin på middag, WIE! aja,
hejdå pusspuss:)usch!btw, det är itne jag på bilden men valde den för att jag såg precis ut så :S

Kommentarer
Postat av: Jessica:)

Usch..

2009-11-14 @ 17:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0