förlåt!

hej bloggen!
jag vet,jag har inte skrivit på länge. my bad.... men i alla fall, idag har jag vart i skolan -.-'. sen gick jag hem till alice<3(www.ballast.devote.se) sen så gick jag till fotbollen. uttagningsträningar :S! jag var jätte nervös! men det gick finfint. efter det så gick jag hem (frysande,med hår av IIS) och tog ett varmt bad :D och nu sitter jag här och gör precis ingenting! ring och smsa NU! aja, pappa säger att jag måste städa rummet-.- men de gör jag sen!

men nu så ska jag gå, pusspuss på er!

btw, gammal bild! detta är min finfina alice :D


Kommentarer
Postat av: Alice Koskela <3

jag älskar dej din bajskorv!<3

2009-11-18 @ 20:00:38
URL: http://ballast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0