fotbolls match...

hej bloggen!
jag vet, jag har inte skrivit på länge men nu gör jag de ;) idag så gick jag upp jätte tidigt! olikt mej... jag hade inget att göra så jag följde med mamma ut till sollentuna till en bra kompis till henne som flyttat, sjukt fint hus!! där åt vi lite lussebullar och drack te. på vägen hem så ringde olga<3 mig på min mobil och sa att dom saknade spelare på deras match så då gasade vi hem (lite över fartgränserna^^) och jag bytte om, åt lunch och åkte ner till vallen på en kvart !! helt sjukt va snabb jag är! :P anyway, vi vann i alla fall matchen med 4-1! mohahaha!

fredag: idag så va jag i skolan igen -.-' men sedan var et ju helg! jag mådde inte så bra så jag gick hem och myste. en hemmakväll helt enkelt ;) det var bra att mariette åkte ut tycker jag! vad tycker ni? ;) jag gick och la mig jättetidigt! haha det var asskönt....

torsdag: idag var jag hos läkarn..... han saatt jag hade fått lynfkörtelförstoring vad de nu e? jag fick ta blodprov i armen för att se om jag hade någon infektion i armen...... dom tog fem sådana flaskor med blod! :O när jag kom hem så fick jag veta att jag kommit med i 1:a laget i fotboll! jippie!

det var väl mitt slut på veckan så pusspuss ;)<3

p.s imorgon är det andra advent!! vad sa ni göra då? ;) ja ska drcka GLÖGG!!d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0