FRISK!

heej!
jag är frisk idag, så det är ju jätte skönt! mår lite illa men jag saknade ju alla kompisar... nu sitter jag hemma i mitt rum och har tråkigt, jag får inte vara med några kompisar :( men smsa och RING för jag har tråkigt!
outfit idag= jeans (cheap monday), knapptop(bikbok) och adidas tjocktröja(adidas).
det kanske kommer en bild senare:) jag funderar på att gå till ica och köpa nåt att tugga på men jag orkar inte:P jag har äntligen förlåtit Alice, vilket känns jätte skönt! så nu är vi bundis igen ;) en kille tycker om mej. han är verkligen en jättebra kompis!! men liksom inte på det sättet... så om du ser det här så förstår du nog, du vet vem du är ;) vill ni veta vem han är?  han heter -----. haha :P men annars är allt finfint! om någon vet hur man gör en banner till bloggen så vore det jätte gulligt om ni kunde berätta hur man gör!
puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Jessica(:

Nää tyvärr! Vet inte hur man gör..

2009-11-11 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0