ieyhtelotho

hejjhej!
jag skulle gått på underground men ja orkade inte det, så lili<3 kom hit vid fyra och vi typ snacka i en timme innan vi skulle dra till filmen. när vi väl kom dit så visade de sig att man va tvungen att kvittera ut biljetterna inom 24 timmar efter man reserverat, och det hade vi ju såklart inte gjort eftersom vi reservera för tre dagar sen -.-' aja det fanns platser kvar så vi kom in! jag, lili<3 och elin<3 delade på en blockbuster meny haha. juste, det var new moon vi såg, grymt bra! självklart sevärd! när filmen var slut så åkte jag och lili<3 hem till moi och åt grönsakssoppa och pannkakor:D aja, sen gick lili<3 hem till sig och nu sitter jag här..... uttråkad så ring och smsa NU!!

puss på er alla!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0