skisstid

hej allihopa!
idag har jag vart med sarah som sagt! ;) efter det så kom min gudfar och hans fru hem till oss på middag. lasagne! mums, anna (som frun heter) hade rensat ut sin garderob och hittat lite kläder som inte passade henne längre så jag fick dom! ;) ett STORT plus till henne! tre jeans, en kjol och en tröja. imorgon börjar skolan:( tråkigt men kul att träffa alla kompisar igen! oh well, alla läsare MÅSTE hjälpa mig med det här! hur får man en kille att sluta gilla en? help me please!
men nu ska jag gå hejdå<33
    







Kommentarer
Postat av: Jessica(:

Hahaa..

Hmm, vem är det?!?

Säj att du inte gillar honom:)<3

2009-11-16 @ 18:04:48
Postat av: Clariz

Hehe, det är väll smartast att typ säga det till honom som Jessie sa... Men om det inte funkar så säg något halvtaskigt till honom. (Kanske inte så smart men...)

2009-11-18 @ 18:28:39
URL: http://clarizblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0