sjuk 26/4-10

japp jag e sjuk, mår ganska dåligt men elin eockså sjuk så vi sitter och chattar. om en stund så kommer kanske farmor och farfar hit;) just nu sitter jag och lyssnar på eva&adam och dricker te =) jag har nog någon for av maginfluensa men jag har väldigt svårt för att kräkas så vi får se hur de går.
igår: skulle de ju vart fotboll men ja va helt kraftlös så jag somnade om för att orka med resten av dagen. runt 13.00 så gick min familj och jag till elin för att fira Filiphs konfermation ;) efter de så gick jag och elin till PMP. det va najs. sen på kvällen åkte my family and me till globen för att se the last bounce de va SJUKT bra! men ja mådde lite dåligt men GUD va grymma dansarna va ! :P ojj nu blev de lite långt inlägg hoppas ni pallade läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0