bio time!

yoo!
nu sitter jag på golvet i mitt rum och rensar tvätt -.-' kanske inte de roligaste MEN jag rensar tvätten i mitt rum för att Alice<3 ska komma och sova över :DDDD så himmla najs! vid 13 så ska vi in till stan och kolla på filmen Valentinesday ! vet inget om den men Taylor Lautner e me så hur dålig kan den va? ;) Elin<33 , om du kollar så sa ja inget för att du skulle väl va me E och C? och dåville inte jag göra dej avundsjuk eller göra dom ledsna. okej?:)<3 men de kommer iallafall äga balle så b***** bli inte FÖR suktade nu ok? ;) btw så skissade jag lite idag. kanske lägger upp en bild. blev helt okej :)

Keep it safe and were a condom!/E 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0