dikter som påminner mej om dej

jag hoppas verkligen ni orkar läsa allt för dom här dikterna betyder särskilt mkt för mej nu runt alla hjärtans dag ;)

Jag tittar på dig,
du tittar på mig.
du vänder dig om och går...
VARFÖR DÅ???
Jag vill gå efter dig,
men då vet jag att du vänder dig om och säger nej.
Tårar börja rinna från min kind.
Jag börja frysa,
Sätter mig ner.
och då vet jag att det inte finns något liv i mig.
Det blir kallare och kallare,
Mörkare och mörkare...


Varför,varför ska kärlek vara så svårt?
Man kan inte sova, inte äta, bara tänka på HONOM.
Den söte,snygge och snälle killen.
Nu vill jag bara säga att jag älskar honom
och jag hoppas att han älskar mig också.

Förlåt mig allt ont jag säger
Förlåt mig för allt jag gör
Men förlåt mig dock mest för detta:
Att jag verkligen älskar dig

Du ler,
men jag ser
att det inte är mot mig
Kan du inte se
att jag är kär i dig?

Sluta aldrig önska
Sluta aldrig be
Sluta aldrig hoppas
Under kan ju ske

Den som älskat kan ej glömma,
den som glömt ej älskat har.
Den som älskade och glömde,
visste ej vad kärlek var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0