Idag är jag GAAANSKA glad

jaa ni hörde rätt ;) I am happy todaayyyaaay! och ganska flummig också men-men.. idag ska jag åka in till stan och se Avatar med Mamma . hur mysigt är inte det liksom!? :D men nu måste jag städa lite vilket jag HATAR! de ser verkligen ut som skit i mitt rum.... btw, jag har glömt vilken låt som vi dansade till på min dans men nu kom jag på de! det var silly boy! :DD jag kom på det tack vare Amada  där det stod så thnx! ;) igår kväll så skulle jag åka till gården med Elin<3 och Cilla<3 men det blev lite ändrade planer så det slutade med en myskväll med film hemma hos Joel. men det är ju alltid najs ;) vi såg Harry potter och den flammande bägaren. grymt bra + att det var EVIGHETER sen jag såg den ;) jag hade mina lackleggings för första gången och dom passade perfa;)
där har ni låten ;): http://www.youtube.com/watch?v=ievU4daEeQY&feature=related

Keep it safe and were a condom!;)/E 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0