mariehamn(Y)

Yo!! jag pallade inte lägga in nåt mer inlägg igår men här kommer kvällen i går och lite sånt ;)
igår kväll: brorsan hade nån klassmiddag som ja hänkade på. Oskar ekman för fan va skön den snubben kan va ibland haha!! nej men han ställde sig upp på scenen och körde några moves ;) självklart filmar jag och skickar genast iväg till Alice<3 (hans lillasyrra) haha. när de va klart så drog jag till gården i typ tio minuter innan jag var på hemväg igen.

idag: jag vaknar vid 06.30!! shit va tidigt, klär på mej och drar in till slussen där jag ska ta finlandsbåten till mariehamn, byta och åka hem igen.. alltså en "endagskryssning" haaha. men det va fett najs! har ozo kommit på att jag kan äta nu! WIHO!! no more soup for moi! ;) =DD ikväll får vi se vad som händer.. nåt kuligt iallafall! imorgon är de Alla hjärtansdag hehe. vilka ska ni pussa?;) jag vet vem jag VILL pussa men no way att ja vågar :P hehe totaly not my style ;) men vi får se ;D

hoppas ni orkade läsa alt de här ;)

Keep it safe and were a condom!;)/E 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0