saker dom flesta inte vet om mej

1. jag är otroligt rädd för spöken=S
2. jag har bra självförtroende.
3. jag gillar bara lakrits ibland. (kanske låter jätterandom men de e fan sant!;) )
4.jag älskar gurka ;)
5.jag älskar en kille så in i bängen mycke men är för feg för att säga de till honom
6.jag är absolut världens sämsta på att ta bilder och är mycket hellre på bilderna än bakom dem ;)
7. jag älskar att lyssna på folks problem och försöka trösta. (so, just give me a call if you wanna talk<3)
8. jag är en riktig skvaller kärring. (eller jag älskar att höra skvaller men är endå rätt bra på att hålla hemlisar)
9.´jag hatar när folk tar mej som en fjorre vilket jag inte är!
10. jag säger saker som jag tycker även om det sårar. (om jag snackar skit så kommer sanningen endå fram tillslut så är liksom ingen mening mä re :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0