SPORTLOV!

Yoo!
that's right its sportlov!!!:DD vad ska mina helsköna läsare ha för sig på sportlovet? själv ska man till landet med kussarna och åka skidor! oh yes! från och med onsdag så kommer min uppdatering vara B O T T E N! segt, va? men på nästa söndag så är jag tillbaka! nu sitter jag hemma hos Elin<3 som jag förmodligen ska sova hos. senare ikväll så ska vi nog dra till gården. vad ska ni hitta på? och hörni? när jag frågar något som de här så får ni GÄRNA svara för annars är de ju inge kul att blogga och jag vill verkligen veta!;)<3

Keep it safe and were a condom!;)/E 8-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska bara mysa hemma:) Ha det så kul!

2010-02-26 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0