vänner.



Elin<3. vi har känt varandra hela vårt liv och du är den som jag kan snacka om allt med. vi har bråkat och varit lika olika som dag och natt men ja har alltid vetat att vi finns där för varandra. vi kan dela alla känslor och vi liksom..... hör ihop på nåt sätt =) alla våra samtal, skratt, resor.. ja va som helst! vad som än händer är okej så länga vi e together. vänner till graven okej? <33

 



Lili<3 vi har känt varandra väldigt länge och ja hoppas verkligen att de blir mycket längre! vi har så grymt roligt tsm och kan typ skratta åt allt! love u<3



Alice<3 vi har känt varandra länge men blev nog mer vänner i somras. jag kan verkligen snacka med dej om allt och ingenting. vad som än händer så finns jag där för dej och du där för mej <3 gummsan så många minnen vi delat de här senaste året så ja kan fan inte räkna dom! love u<3



Matilda<3 vi har nog känt varandra ganska länge och ja känner att vi kan skratta åt ingenting när som helst! vi kan snacka om allt och trots att vi nästan aldrig kan va me varandra så kan ja känna att jag saknar dej nästan varje dag. PUSS PÅ DEJ GUMMSAN<33

 

 

det finns självklart många andra men just nu orkar jag inte hålla på och skriva om allt + att ni inte orkar läsa ;) men jag lovar at jag sak försöka skriva lite om alla av er nån gång i min blogg puss på alla er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0