feel like a freakin baby

yooo!
nu är jag nyopererad. allt gick bra som tur va men jag är ganska yr och känner mej allmänt tilltufsad ''/ anyway, när jag kom hem så hoppade jag direkt ner i sängen och satte på en film, oh,sweet life sen kom mamma in med lite aprikoskräm med mjölk. yumm! aprikos kräm kanske inte låter så gott men de smakar underbart om man inte kan äta fast mat! oj juste, har glömt att berätta att eftersom jag har ett sår i gommen så kan jag inte äta något man tuggar på så min diet dom närmaste dagarna kommer att bestå av te, yoghurt,mosad banan, smoothies,kräm och sånna saker. jag kommer nog kanske kunna äta nåt lättuggat som potatis och sånt men de får vi ju se. just nu går jag praktiskt taget på värk tabletter. är ganska borta ja men det är ju jätte trevligt att alltid känna sig full eller hur? x( jag ska äta 1½ alvedon och 1 ipren 4 ggr/dygn. satt ja , alla i min klass kommer att få de väldigt trevligt med halvmedvetslösa lilla mej. aja, ska dra o mosa en banan nu

Keep it safe and were a condom! ;)/E 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0