I love me my selfe and I!

har tänkt på en sak. varför tjatar alltid folk om att dom inte gillar sitt liv o så men ja menar jag gillar mitt liv och ja tycker man ska gilla allt om sig själv. ja vet att vissa saker kan vara jobbiga men tänk på allt bra som också händer ! folk säger något i stil med "vi älskade varandra och jag lät dej gå....." men då tänker jag liksom "va fan" om den personen verkigen älskade dej så skulle den aldrig dragit i första taget.! "
visst har ja rätt?
om man tänker efter så är de exakt så! och folk säger "jag antar att det är mitt fel....." men det är det inte! de ända du kan ta skulden för är om DU dissar någon. men oftast finns de ju ett skäl ;) men klandra inte er själva! ta tag i det och försök göra nåt åt de. gör ALLT! ANNARS kan du klandra dej själv

Keep it safe!/E 8-)

p.s kommentera hur NI tycker! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica :)

Håller med dej! :3

Men asså om man säjer något kanske nån annan uppfattar det som att man skryter..^^

Jaaja, jag håller med dej iallafall! :D <3

2010-01-05 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0