mina dagar igår och idag

Yoo!
jag börjar med att berätta lite om igår

igår:
det var sista dagen i skolan så att nu äre HEELG si himla skönt! jag drog direkt hem för att bota min huvudvärk och fixa mej iordning inför kvällen. helt plötsligt kommer mamma in och säger åt mej att gå och mata elins<33 katt så jag gick dit men fick inte upp dörren..... called dad som sa att ahn kommer dit senare. då går ja tll ica för att köpa lite snacks inför filmkvälen hos joel när ja står i kön så ringer mamma och säger att Lili<3 har kommit så jag skyndar mej hem och när jag väl är hemma så har Cilla<3 & Alice<3 också hunnit komma. medans jag äter så kollar dom andra igenom kläderna som Alice<3 får ärva av mej sen går vi tillsammans till Joel och när vi har kommit så är Fille redan där! najs ;) så vi bunkrar upp med snacks och sätter på filmen Bless the child rekomenderas INTE för såna som jag^^ jag skrek jätte mycket och va tvungen att gå upp för jag K U N D E vekligen inte kolla mer. kalla mej mes men jag klarar verkligen inte av sånt! efter en stund så kommer en efter en av dom andra upp så vi snackar lite och sen ska alla gå hem.  Cilla<3 ringer taxi och är lite skrajj för taxichaffisen men de va nog inga probs. vi andra följer Fille hem och sen får Lili<3 & Alice<3 skjuts hem, ja de va väl istort sätt min dag ;)

nu håller jag på att göra mig iordning för att åka till Mippi<3 .

Keep it safe and were a condom!/E 8-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0