changed plans

Yooo!
Idag skulle jag jag varit med Matilda<3 men hon bestämde sig för att bli sjuk. nej ja skojja men hon är lite små sjuk så krya på dig gumman så ses vi efter lovet!! så idag blir väl städdag/packdag för mig. jippie.. men imorgon drar jag!! väldigt tidigt men då hinner jag och brorsan åka skidor en hel dag medans mamma och pappa åker och fixar i stugan. vi bor i en pytteliten stuga men som är HUR mysig som helst! den har iof utedass men har så himla fin utsikt. LÄNGTAR SOM FAN!!! 1 day left! men uppdateringen kommer var sämst! iallafall  de här kanske är mitt sista inlägg på den här veckan så SEE YA!

hoppas ni får ett bra lov!

Keep it safe and were a condom!;)/E 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0