details

Yoo!
nu sitter jag och dricker en smoothie.
ingredienser: äpple,apelsin,fil och glass.man kan tabort glassen om man vill ha ett nyttigare alternativ.jag har bestämt mig för att jag ska plugga lite mer i fortsättningen :P man vill ju ha bra betyg you know.. ! men just nu orkar jag inte ens titta på franska boken. den ligger bäst i min väska^^  jag håller på med en diagnos om min blogg och jag behöver DIN hjälp! är det roligare att läsa en blogg med:

1.lite text, mycket bilder

2. lite bilder, mycket text

3.mycket text, mycket bilder

svara gärna för nu har ni chans att på verka min blogg så som NI vill ha den!


Kommentarer
Postat av: Alice! :)<3

Mycke text, mycke bilder! :)<3<3<3

2010-03-18 @ 15:08:38
URL: http://ballast.devote.se
Postat av: EEEEEEEEElin

mycket text och mycket bilder föredrar jag :) <3

2010-03-18 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0