praktisk dag

Yoo!
idag har jag planerat att städa mitt rum, packa osv. jag måste hinna det idag för imorgon så ska jag vara med Matilda<3 och dagen efter så åker vi klockan 06:00 på morgonen :S GANSKA tidigt va? ja funderar på om jag kommer dra lite till fryshuset idag men ingen är ju hemma ooch de e ju inge kul att åka själv :( åker mina sweetiesar skidor eller snowboard? jag tänkte föra lite statistik och se vad som är störst men det kan jag ju inte göraa om ingen kommenterar? så sätt igång att kommentera!! ;) btw, det töar ute :( buhuhu! vet ni va som skulle vara helt perfa? jo, att de blir as varmt på lidingö medans jag är uppe i kalla fjällen och när jag kommer hem så är all snö borta och det är vår helt amazing va?! lovley! vad ska ni hitta på i sommar? det kanske är för tidigt för att veta men jag längtar så himmla mycket! jag måste dra nu men senare idag så får ni veta mina sommarplaner!

Keep it safe and were a condom!;)/E 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0