svar!

Celia: jag har gillat en kille jätte länge och nu har han börjat gilla mig.. problemet är att jag har slutat gilla honom nu, vad ska jag göra?

Svar:
jag tycker att du ska prata med honom om hur du känner. förhoppningsvis så hittar ni en lösning men om inte så har ni i alla fall vart ärliga. hoppas mitt tips kan hjälpa dig, Kram!

Lina: favorit färg?mat? ämne i skolan?

Svar: jag gillar många färger men neutrala som svart,grå,vit men jag gillar rött också! jag gillar kött me klyft potatis och bearnaisesås, jag är också svag för nudlesoup. mitt favorit ämne är nog idrott och bild :)

Lina: är du ihop med någon? och isåfall vem?

Svar: jag gillar egentligen inte att lägga upp för mycket av mitt privaliv på bloggen men nej, jag är singel. ''/ :)

Isabella: vad hände mellan dig och din förra pojkvän?

Svar: som sagt så gillar jag inte att lägga upp såna saker men ibland funkar det inte bara ''/

Annika: har du en pojkvän?

Svar: nej de har jag inte

Lucinda: vad vill du bli när du blir stor? :)<3

Svar: jag vet faktiskt inte, men de ska ha med mode och design att göra :)

Denise: vem/vilka är dina bästa vänner?

Svar: Ojj, det är så många! det är jätte svårt att säga för jag vet att jag skulle glömma någon^^

Emma: är du oskuld?

Svar: Ja,det är jag.

Sara<3: 1.vilken är en av dina favvo filmer?2.brukar du kolla på serier?isåfall vilka? 3. Gillar du twilight? :D Kram!

Svar1. jag är svag för "stolthet och fördom". 2. Ja, jag följer några. bl.a Vänner, the hills, CSI NY och NAVY CIS. 3. ja, jag gillar twilight. tycker ibland att de e lite överskattat men dom e jätte bra!

Lolle<3: hej, har du några syskon? vad heter dom isåfall?

Svar: Ja, jag har en store bror. han heter Ludvig

Alice: vad är din favorit rätt? vilken är din favorit färg? vilka är dina bästa vänner?vad ska vi göra på gympan för fyrorna?

Svar: jag har redan svarat på dom första tre frågorna men på den sista så har ja inge aning, fotboll kanske? ;)

Hoppas ni har blivit nöjda med mina svar. om inte så kan ni skicka mejl så får ni mer privata svar!:)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0