<3

heej!
nu ska jag snart på träning och idag är det som sagt dubbeldag.. är ganska seg men det blir nog bättre när jag kommer ut i solen. funderar på att cykla till träningen, va tycker ddu?;) nu sitter jag och käkar och syrom en klänning. ni ska få se resultatet en.

ni anar inte hur mycket jag längtar till helgen! :DDDDDDDDDDDD gör inte ni de? på fredag ska ja och A till askrike och grilla. ska bli myyyss ;) lördag blir det  match me laget och sen ska hela laget på Gefle-DIF. heja DIF!!;) på söndag ska jag kanske vara med Am ;) ska bli as najs! nu ska jag draaa. det blir nog cykel med elin!
 så där ser jag också ut! (eller också inte:P)
 kanske blir bussen iallafall;)





tyvärr har jag ingen kamera för tillfället så nu har jag en fråga. är det bättre med googlebilder än inga bilder alls? snälla svara så att jag får reda på de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0