plugg,plugg mera plugg

heej!
nu är det tyvärr så att jag sitter och pluggar. oh joy! jag pluggar historia och engelska. visst e ja awesome??;) alice och matilda sitter bredvid mig och dom har typ "skrattförbud" fram till lunch eller nåt x) så jag sysselsätter mig med att göra så att dom garvar medans jag pluggar! funny! jag har sjukt mycket läxor den här veckan + aktiviteter och shopping sådet är ganska hektiskt för mig. på onsdag ska klassen åka till naturhistoriskariks museet. de ska bli kul. eller iallafall roligare än att sitta och lära sig om någon snubbe som dog för typ 500 år sedan! men de e ju också kul:P efter det så stannar L,E och jag i stan för en snabb shopping tur och förhoppningsvis en fika i humlegården(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0